Gewonde bij brand in sauna Maarssen

In het saunacomplex SpaSereen in Tienhoven heeft in de nacht van maandag 6 op dinsdag 7 juni brand gewoed. Daarbij heeft de eigenaresse teveel rook binnengekregen. De vrouw was na sluitingstijd nog aanwezig in het gebouw en probeerde de brand te blussen. Ze is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor controle.

Een brandwerende scheiding heeft er mede voor gezorgd dat de brand zich niet kon uitbreiden naar de rest van het pand. De brand ontstond even na middernacht en was tegen half twee ’s ochtends onder controle. De brandweer bestreed het vuur met drie blusvoertuigen en een hoogwerker. De brandweer vermoedt dat de brand is ontstaan door een technisch mankement in een sauna.

Bron: RTVUtrecht, 7 juni 2011

Advertenties

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Bedrijfsongeval

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s